نمایه نویسندگان

آ

  • آرمند، محمد اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
  • آزاد، امید نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
  • آوری، سلیمان نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم تی‌پک (TPACK) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 168-139]

ا

  • احقر، قدسی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
  • احمدی، پروین واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
  • احمدی، مهدی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
  • احمدی، هانا درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
  • ارشدی، پروین طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
  • اسعدی، یحیی مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
  • اسلامی، خدیجه برازش مدل علی اثر ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری ‌روان‌شناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
  • اسلام پناه، مریم طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]
  • اسماعیلی، بهمن چالش‌های آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
  • افضلی، افشین نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
  • افضلی، افشین بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازی‌های آبی بر عملکرد نوشتاری دانش‌آموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
  • افکاری، فرشته واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • اکبری، الهام نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
  • اکبری، الهام بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
  • اکبرپور، محمد باقر مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
  • ایمانی، محمدنقی طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزش‎وپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
  • اولادیان، معصومه طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزش‎وپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]

ب

  • بابانسب احمد کلایی، راضیه بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
  • باشکوه، اکبر مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
  • باقری، زهرا واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
  • باقریان فر، مصطفی رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
  • بختیاری، علی واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • بهمنی، مهری تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]

پ

  • پاشایی، فرزانه سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
  • پاک نژاد، حسین چالش‌های آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
  • پیشوایی علوی، محسن آسیب‌شناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
  • پورآتشی، مهتاب رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]

ت

  • تعجبی، محمود نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
  • تیمورزادگان، ابراهیم مطالعه و بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]

ج

  • جعفری، فاطمه تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • جعفرزاده، محمد رحیم مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
  • جهانی فر، مجتبی محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]

چ

  • چابک، فخرعلی ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
  • چراغی خواه، زهرا تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]

ح

  • حاجی تبار فیروزجایی، محسن نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
  • حیدری، شهریار نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم تی‌پک (TPACK) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 168-139]
  • حسنی، رفیق ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
  • حسنی، محمد ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
  • حسن پور، هیوا آسیب‌شناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
  • حسین پور، سهیلا ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
  • حسن زاده، شادی برازش مدل علی اثر ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری ‌روان‌شناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]

خ

  • خانجانی، طاهره شناسایی شاخص‌‎های فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
  • خزایی، ثریا بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
  • خسروی، محبوبه واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • خسروی بادبادی، علی اکبر واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • خلخالی، علی واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]

د

  • داوری، ریحانه طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزش‎وپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
  • دویران، اسماعیل سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامه‌ریزی درس‌های نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامه‌ریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]

ذ

  • ذوقی پایدار، محمد رضا بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازی‌های آبی بر عملکرد نوشتاری دانش‌آموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]

ر

  • رستگارپور، حسن شناسایی شاخص‌‎های فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
  • رضایی زاده، مرتضی آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]

ز

  • زمانی، اصغر رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
  • زندی، طالب سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]

س

  • سالاری، یحیی طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]
  • سامری، مریم ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
  • سراجی، فرهاد آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
  • سلیمی، جمال مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
  • سلیمی، جمال مطالعه و بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
  • سلیمانپور، جواد واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
  • سمیعی زفرقندی، مرتضی واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]

ش

  • شاهمحمدی، انور تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
  • شیربگی، صنم درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
  • شیربگی، ناصر مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
  • شمس مورکانی، غلامرضا آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
  • شمس مورکانی، غلامرضا شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]

ص

  • صادقی بروجردی، سعید طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
  • صادقی سینی، فاطمه واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • صمدی، پروین واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]

ط

  • طالبی، ناهید بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
  • عارفی، محبوبه بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
  • عارفی، محبوبه شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
  • عباسی کسانی، حامد آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
  • عراقیه، علیرضا طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
  • عرب زاده، مهدی تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
  • عزیزی، احمد نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
  • عزیزی، مصطفی بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
  • عزیزی، نعمت الله تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
  • عزیزی، نعمت اله مطالعه کیفی دانشجویان بین‌المللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]

غ

  • غفاری، خلیل بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]

ف

  • فراهانی، علیرضا شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
  • فیضی، آرام ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
  • فضلی، ناهید واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
  • فقیه آرام، بتول طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
  • فلاحتی‌نژاد، فرشته طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
  • فناءی نعمت سرا، زهرا بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازی‌های آبی بر عملکرد نوشتاری دانش‌آموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]

ق

  • قادرنژاد، کاوه ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
  • قاضی، سحر سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
  • قریشی خوراسگانی، مریم سادات واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
  • قلتاش، عباس طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
  • قنبری، سیروس نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]

ک

  • کدیور، پروین تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
  • کرامتی، هادی شناسایی شاخص‌‎های فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
  • کریمی، وجیهه واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
  • کیهان، جواد ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]

م

  • مثنوی، امیر محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
  • محمد پور، ابراهیم نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم تی‌پک (TPACK) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 168-139]
  • مرادی، رحیم اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
  • میرزایی، فاطمه شناسایی بدرفتاری‌های کلاسی دانش‌آموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آن‌ها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
  • معروفی، یحیی نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم تی‌پک (TPACK) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 168-139]
  • منصوری، سیروس تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • مهدیزاده، امیر حسین طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]

ن

  • نادری، نادر واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
  • نریمانی، محمد چالش‌های آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
  • نظری، رضوان بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]

ه

  • همایونی، علیرضا برازش مدل علی اثر ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری ‌روان‌شناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
  • یاسبلاغی، بهمن تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
  • یاسبلاغی شراهی، بهمن بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
  • یاسبلاغی شراهی، بهمن اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
  • یزدی، اسما بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
  • یزدی نژاد، طاهره بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
  • یعقوبی، ابوالقاسم بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازی‌های آبی بر عملکرد نوشتاری دانش‌آموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
  • یکتایار، مظفر طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
  • یوسفی افراشته، مجید شناسایی بدرفتاری‌های کلاسی دانش‌آموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آن‌ها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]