آ
-
آرمند، محمد
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
-
آزاد، امید
نقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
-
آوری، سلیمان
نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیتهای حرفهای معلم تیپک (TPACK) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 168-139]
ا
-
احقر، قدسی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
-
احمدی، پروین
واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
-
احمدی، مهدی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 16-1]
-
احمدی، هانا
درک و میزان بهرهگیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
-
ارشدی، پروین
طراحی مدل مفهومی جامع ویژگیهای درس تربیتبدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
-
اسعدی، یحیی
مطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
-
اسلامی، خدیجه
برازش مدل علی اثر ویژگیهای شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری روانشناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
-
اسلام پناه، مریم
طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]
-
اسماعیلی، بهمن
چالشهای آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
-
افضلی، افشین
نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
-
افضلی، افشین
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازیهای آبی بر عملکرد نوشتاری دانشآموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
-
افکاری، فرشته
واکاوی مولفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی دانشآموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
-
اکبری، الهام
نقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
-
اکبری، الهام
بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
-
اکبرپور، محمد باقر
مدلیابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانشآموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
-
ایمانی، محمدنقی
طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
-
اولادیان، معصومه
طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
ب
-
بابانسب احمد کلایی، راضیه
بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
-
باشکوه، اکبر
مدلیابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانشآموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
-
باقری، زهرا
واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
-
باقریان فر، مصطفی
رابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
-
بختیاری، علی
واکاوی مولفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی دانشآموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
-
بهمنی، مهری
تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
پ
-
پاشایی، فرزانه
سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
-
پاک نژاد، حسین
چالشهای آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
-
پیشوایی علوی، محسن
آسیبشناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
-
پورآتشی، مهتاب
رابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
ت
-
تعجبی، محمود
نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
-
تیمورزادگان، ابراهیم
مطالعه و بررسی چالشها، فرصتها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
ج
-
جعفری، فاطمه
تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
-
جعفرزاده، محمد رحیم
مدلیابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانشآموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 235-213]
-
جهانی فر، مجتبی
محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایشهای واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
چ
-
چابک، فخرعلی
ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
-
چراغی خواه، زهرا
تاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
ح
-
حاجی تبار فیروزجایی، محسن
نقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 214-194]
-
حیدری، شهریار
نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیتهای حرفهای معلم تیپک (TPACK) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 168-139]
-
حسنی، رفیق
ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
-
حسنی، محمد
ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
-
حسن پور، هیوا
آسیبشناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-17]
-
حسین پور، سهیلا
ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
-
حسن زاده، شادی
برازش مدل علی اثر ویژگیهای شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری روانشناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
خ
-
خانجانی، طاهره
شناسایی شاخصهای فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
خزایی، ثریا
بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
-
خسروی، محبوبه
واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
-
خسروی بادبادی، علی اکبر
واکاوی مولفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی دانشآموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
-
خلخالی، علی
واکاوی مؤلفههای رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
د
-
داوری، ریحانه
طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 21-1]
-
دویران، اسماعیل
سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامهریزی درسهای نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامهریزی دانشگاه [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 149-130]
ذ
-
ذوقی پایدار، محمد رضا
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازیهای آبی بر عملکرد نوشتاری دانشآموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
ر
-
رستگارپور، حسن
شناسایی شاخصهای فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
رضایی زاده، مرتضی
آسیبشناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
ز
-
زمانی، اصغر
رابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 175-150]
-
زندی، طالب
سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
س
-
سالاری، یحیی
طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 169-142]
-
سامری، مریم
ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
-
سراجی، فرهاد
آسیبشناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
-
سلیمی، جمال
مطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
-
سلیمی، جمال
مطالعه و بررسی چالشها، فرصتها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 212-176]
-
سلیمانپور، جواد
واکاوی مؤلفههای رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
-
سمیعی زفرقندی، مرتضی
واکاوی مولفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی دانشآموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 11، شماره 4، 1402]
ش
-
شاهمحمدی، انور
تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
-
شیربگی، صنم
درک و میزان بهرهگیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 197-170]
-
شیربگی، ناصر
مطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
-
شمس مورکانی، غلامرضا
آسیبشناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
-
شمس مورکانی، غلامرضا
شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
ص
-
صادقی بروجردی، سعید
طراحی مدل مفهومی جامع ویژگیهای درس تربیتبدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
-
صادقی سینی، فاطمه
واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
-
صمدی، پروین
واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
ط
-
طالبی، ناهید
بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستانهای فنی حرفهای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
ع
-
عابدینی بلترک، میمنت
بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
-
عارفی، محبوبه
بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 170-148]
-
عارفی، محبوبه
شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
-
عباسی کسانی، حامد
آسیبشناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای اساتید [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 52-27]
-
عراقیه، علیرضا
طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
-
عرب زاده، مهدی
تاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
-
عزیزی، احمد
نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
-
عزیزی، مصطفی
بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 83-52]
-
عزیزی، نعمت الله
تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 138-116]
-
عزیزی، نعمت اله
مطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 51-27]
غ
-
غفاری، خلیل
بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستانهای فنی حرفهای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
ف
-
فراهانی، علیرضا
شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 60-35]
-
فیضی، آرام
ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
-
فضلی، ناهید
واکاوی مؤلفههای رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
-
فقیه آرام، بتول
طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
-
فلاحتینژاد، فرشته
طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
-
فناءی نعمت سرا، زهرا
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازیهای آبی بر عملکرد نوشتاری دانشآموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
ق
-
قادرنژاد، کاوه
ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 210-186]
-
قاضی، سحر
سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 122-100]
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
واکاوی عوامل اثرگذار و اثرپذیر در بازنگری برنامه های درسی نظام آموزش عالی مهارت محور [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-83]
-
قلتاش، عباس
طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
-
قنبری، سیروس
نقش مدیریت الکترونیک منابع انسانی در کیفیت آموزش مجازی مدارس با میانجی گری اخلاق حرفه ای تدریس معلمان [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 26-1]
ک
-
کدیور، پروین
تاثیر متنهای علمی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 91-66]
-
کرامتی، هادی
شناسایی شاخصهای فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
کریمی، وجیهه
واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 115-92]
-
کیهان، جواد
ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-22]
م
-
مثنوی، امیر
محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایشهای واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 147-123]
-
محمد پور، ابراهیم
نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیتهای حرفهای معلم تیپک (TPACK) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 168-139]
-
مرادی، رحیم
اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانشآموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
-
میرزایی، فاطمه
شناسایی بدرفتاریهای کلاسی دانشآموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آنها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
-
معروفی، یحیی
نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیتهای حرفهای معلم تیپک (TPACK) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 168-139]
-
منصوری، سیروس
تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
-
مهدیزاده، امیر حسین
طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 65-40]
ن
-
نادری، نادر
واکاوی مؤلفههای رهبری برنامه درسی در مدارس ایران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 193-171]
-
نریمانی، محمد
چالشهای آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 215-233]
-
نظری، رضوان
بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
ه
-
همایونی، علیرضا
برازش مدل علی اثر ویژگیهای شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری روانشناختی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-169]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیستشناسی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 113-84]
-
یاسبلاغی، بهمن
تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1402]
-
یاسبلاغی شراهی، بهمن
بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستانهای فنی حرفهای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 99-78]
-
یاسبلاغی شراهی، بهمن
اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانشآموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 129-114]
-
یزدی، اسما
بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
-
یزدی نژاد، طاهره
بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همهگیری کرونا [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 83-61]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر بازیهای آبی بر عملکرد نوشتاری دانشآموزان نارسانویس دورة اوّل ابتدائی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 141-118]
-
یکتایار، مظفر
طراحی مدل مفهومی جامع ویژگیهای درس تربیتبدنی از دیدگاه دانش-آموزان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 237-211]
-
یوسفی افراشته، مجید
شناسایی بدرفتاریهای کلاسی دانشآموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آنها: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 77-53]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد